سرپرست فرمانداری اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی هادی نسب در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری اشکذر که با حضور استاندار، ائمه جمعه مناطق مختلف و مدیرات ادارات شهرستان اشکذر برگزار شد،از حسن اعتماد و انتخاب استاندار در سپردن مسئولیت فرمانداری اشکذر به وی تشکر و قدردانی کرد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر، با بیان اینکه این شهرستان منطقه ای مستعد و توانمند  با ظرفیت و پتانسیل بسیار بالا به شمار می رود، گفت: با برگزاری نشست های مشترک با مجموعه مدیران ادارات شهرستان و همکاران فرمانداری، ستادی قدرتمند برای استفاده هر چه بیشتر از این ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت شهرستان در حوزه های مختلف تلاش خواهیم کرد.

 

هادی نسب وحدت و همدلی  در بین مردم مناطق مختلف شهرستان را قابل ستایش دانست و اظهار داشت: باید در سایه این همگرایی بسیار خوب نیازهای شهرستان را به نحو مطلوبی رو به جلو حرکت داد تا منجر به رضایتمندی مردم شود.

 

وی در پایان  به نامگذاری سال 98 به عنوان سال "رونق تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: رویکرد ما این است تا با برقراری ارتباط با واحدهای تولیدی و صنعتی ، ضمن به حداقل رساندن مسائل و مشکلات آنها رونق فضای کسب و کار و تولید را در شهرستان ایجاد کنیم.