فرماندار اشکذر خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ یازدهمین جلسه شورای سلامت شهرستان اشکذر به ریاست   " شاه‌حسینی " فرماندار اشکذر در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

 در این جلسه که خیرین حوزه سلامت نیز حضور داشتند در ابتدای جلسه فرماندار اشکذر با اشاره به پایان یافتن تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران گفت: نشاط امروز جامعه مرهون دیپلماسی موفق برگرفته از تدبیر است.

 

 محمدعلی شاه‌حسینی بابیان این‌که برجام فصلی نو از موفقیت‌های دولت را در پی خواهد داشت گفت: نیازهای حوزه درمان و سلامت نامحدود است و ابراز امیدواری کرد بسیاری از مشکلات با رفع تحریم‌ها مرتفع شود.

 

وی بابیان اینکه سخت‌افزارهای حوزه سلامت در شهرستان همچون خانه بهداشت، درمانگاه، بیمارستان و غیره وجود دارد افزود: هزینه‌های بالای بیماران خاص سبب گردیده بسیاری از خانواده‌ها توان پرداخت آن را نداشته باشند و این حمایت و کمک بیشتر خیرین شهرستان را می‌طلبد.

 

فرماندار اشکذربا اشاره به اینکه خیرین می‌بایست به سمت نیازهای مردم هدایت شوند ادامه داد: پروژه‌های خیری خوبی در حوزه بهداشت و درمان با حمایت‌های یاوران حوزه سلامت و درمان در حال اجراست.

 

وی افزود: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در شهرستان است و می‌توان باهمت خیرین و تشکیل مجمع خیرین سلامت از این ظرفیت‌ها برای بهره‌برداری مطلوب در مسیر نیازهای مردم سود برد.