فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "حجت الاسلام طالبیان" امام جمعه اشکذر و "هادی نسب" فرماندار به منظور تبریک انتصاب فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر با سرهنگ حسین هاتفی دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار که معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، بخشدار مرکزی اشکذر و شهردار خضرآباد نیز حضور داشتند، فرماندار اشکذر گفت: تعامل ، همکاری و همدلی خوبی بین مجموعه سپاه و ادارات شهرستان در پبشبرد اهداف وجود دارد که امیدواریم این تعامل و همدلی با انتصاب جدید فرمانده سپاه شهرستان در جهت فعالیت های جهادی سپاه تداوم داشته باشد.

 

هادی نسب اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه دستگاه های شهرستان برای مقابله با این بیماری تلاش های چشمگیری داشتند ولی نقش سپاه و بسیجیان در مقابله با این بیماری در بحث تولید ماسک ، رزمایش کمک مومنانه و شناسایی جامعه هدف بسیار ارزشمند و ستودنی بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر گفت: امیدوارم خدمتگزار خوبی برای نظام در سمت جدید باشم و از خداوند متعال خواستارم توفیق دهد تا زمانی که خدمتگزار مردم شهرستان اشکذر هستم منشا خیر در مسیر پیش رو باشم.