فرماندار اشکذر در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خضرآباد عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در دیدار صمیمی فرماندار اشکذر با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خضرآباد روند اجرای پروژه‌های عمرانی بررسی و باهدف تسهیل در اقدامات آتی هماهنگی‌های لازم به عمل آمد.

 

در این دیدار که تنی چند از مدیران دستگاه‌های شهرستان نیز حضور داشتند فرماندار با تقدیر از عملکرد شهرداری خضرآباد؛ خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را وظیفه ذاتی مسئولین برشمرد و گفت: فراهم نمودن بسترهای لازم برای رفاه مردم و توسعه و آبادانی شهرها و روستاها از اموری است که علاوه بر وظیفه مجریان اجر الهی نیز به دنبال خواهد داشت.

 

 "محمدعلی شاه‌حسینی " با تحسین تعامل و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خضرآباد در سال گذشته اظهار داشت: رضایت مطلوب مردم در مراجعات به فرمانداری و نیز فعالیت‌های عمرانی و شهری مناسب در این خطه گواه این مطلب است.

 

وی تعامل و جلب اعتماد مردم را مهم‌ترین رکن موفقیت در مدیریت شهری برشمرد و خواستار پشتکار بیشتر در جذب اعتبارات و منابع و استفاده بهینه از سرمایه های موجود در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " شد.

 

شهردار خضرآباد نیز ضمن تقدیر از حضور فرماندار بابیان این‌که همکاری مطلوب مدیران شهرستان در کنار حمایت‌های مردمی انگیزه خدمت‌رسانی را دوچندان می‌کند گفت: در سال گذشته با اجرای برنامه‌های متنوع در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و جذب مشارکت‌های مردمی در احداث جاده ورودی خضرآباد شاهد رضایت قابل‌توجهی از مردم بوده‌ایم.

 

"سید هادی حسینی " با ارائه گزارشی از اقدامات انجام در سال 94 از اجرای طرح‌های زیر بنایی جدید در شهر خضرآباد به‌ویژه تعریض جاده خضرآباد و احداث پل‌های جدید در این مسیر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: اقدامات انجام‌شده با رضایت حداکثری مردم همراه باشد.