به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار با "حاج فضل ا... شکاری" رئیس هیئت امنا حسینیه سفید اشکذر دیدار کرد.

 

در این دیدار که "مهدی جعفری پور" شهردار و "حجت الاسلام میرزاعباس دهقانی" رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان حضور داشتند، فرماندار اشکذر با اهداء لوح سپاس از زحمات "حاج فضل ا... شکاری" در برگزاری منظم مراسم عزاداری روز عاشورا در حسینیه سفید اشکذر و پخش زنده از شبکه های تلویزیونی تقدیر نمود.

 

رئیس هیئت امنا حسینیه سفید اشکذر با بیان اینکه به لطف خدا و اهل بیت مراسم روز عاشورا حسینیه سفید هر ساله با شکوه هرچه بیشتری برگزار شد، گفت:بیش از 600 نفر در بخش های مختلف حسینیه برای این تجمع بزرگ زحمت کشیدند تا به بهترین نحو ممکن برگزار شود که امیدواریم مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشد.

 

 

حاج فضل الله شکاری به حضور بیش از 300 نفر توریست از کشورهای مختلف در این مراسم اشاره و اظهار داشت: امسال برای اولین بار بروشورهایی با همکاری واحد فرهنگی حسینیه تهیه و در اختیار توریست ها قرار گرفت تا با زندگانی اهل بیت(ع) به ویژه حضرت سیدالشهداء بیشترآشنا شوند، هم چنین سه کتاب مرتبط با واقعه عاشورا که به انگلیسی ترجمه شده بود در اختیار آنها قرار گرفت.