به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

 

متن پیام هادی نسب بدین شرح است:

مردم متعهد، همیشه در صحنه و آگاه شهرستان اشکذر بار دیگر با هوشیاری و یكدلی، همگام با مردم جای جای سرزمین پهناور ایران اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت مقام معظم رهبری را لبیك گفتند و با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تجدید پیمان كردند و با حضور پرشور و شعور خود، دوم اسفند ماه را به جشن ملی مبدل کردند.

یقینا پیروز واقعی این صحنه، ملتی بود که امنیت، اقتدار و سربلندی خود را با خلق حماسه ای ماندگار و به یادماندنی در آخرین ماه 1398 ضمانت کرد.

از تمامی دست اندرکاران که در زمینه اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی، بازرسی، اعضای کمیته های ستاد انتخابات و فعالان عرصه رسانه که برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در شهرستان تلاش کردند، قدردانی می نمایم.

امید آن که منتخبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با بهره گیری از تجارب گذشته زمینه ارتقای شاخص های توسعه مدیریت های شهری و روستایی استان عزیزمان را در عرصه های مختلف فراهم سازند.                                                                    

                                                                                                                                                                  هادی هادی نسب                                             

                               فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات  شهرستان اشکذر