در آستانه دهه مبارک فجر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر ؛ معاون فرماندار اشکذر در این مراسم که روسای ادارت شهرستان نیز حضور داشتند با تقدیر از حماسه آفرینی های شهدا در هشت سال دفاع مقدس گفت : امنیت و آرامش امروز جامعه ما مرهون کسانی است که با نثار جان خود ریشه های انقلاب را آبیاری کردند.

 

"ابوالحسنی"  ادامه داد : انقلاب سال 57 فرزندانی را پرورش داد که با کسب جایگاه های رفیع در علوم مختلف نگاه جهانیان را به ایران اسلامی معطوف کرده است.

 

معاون فرماندار اشکذر تصریح کرد : اکنون که با عملکرد موفق سربازان عرصه دیپلماسی فضا و فرصت برای درخشش و پویایی بیشتر در جامعه جهانی محیا گردیده تلاش کنیم با وحدت گام های موفقیت را یکی پس از دیگری برداریم .

 

وی افزود : رشد و شکوفایی  جامعه در گرو حمایت و هدایت از جوانانی است که دل در گروه این مرز و بوم دارند و بی تردید این امر در مجموعه مدیریتی شهرستان نیز لحاظ خواهد شد.

 

ابوالحسنی در ادامه با تقدیر از همیت و تلاش  مجددانه فرزندان شاهد ادارات شهرستان اشکذر خاطر نشان کرد : خدمت به نظام مقدس جمهوری و انجام وظیفه هریک از شما فرصت های گذرایی است که می بایست با هدف جلب رضایت پرودگار انجام گیرد.