به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با همراهی رئیس مرکز بهداشت و درمان و رئیس تأمین اجتماعی شهرستان اشکذر با حضور در مراکز درمانی این شهرستان، ضمن تبریک این روز به جامعه پرستاری، با اهدای یک شاخه گل از زحمات پرستاران شاغل در مراکز درمانی این شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

هادی‌نسب در حاشیه این مراسم با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) ضمن تبریک این روز به جامعه پرستاری، اظهار کرد: از تلاش مضاعف همه پرستاران عزیز بویژه از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون تقدیر و تشکر می‌نمایم و برای شهدای عزیز سلامت نیز مقامی متعالی آرزومندم.

وی همچنین با بیان اینکه همزمانی روز پرستار و شب یلدا بدون پیام و حکمت نیست؛ ادامه داد: امیدواریم همه مردم با عدم برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، ضمن حفظ سلامت خود و عزیزانشان، قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان باشند.

فرماندار شهرستان اشکذر با تأکید بر اینکه کادر پرستاری باید اصول خودمراقبتی را به دقت رعایت کنند؛ خاطرنشان کرد: کادر پرستاری باید ضمن مراقبت از بیماران، با حفظ ایمنی و سلامت خود، بیشتر از دیگران مراقب باشند.