به مناسبت روز آتشنشانی و ایمنی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار این شهرستان با همراهی "احمد دهقان" شهردار اشکذر به مناسبت هفتم مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی و امداد و نجات اشکذر از عوامل این مرکز بخاطر زحماتشان در راستای حفظ آسایش و آرامش مردم تقدیر و تشکر نمود.

هادی هادی‌نسب در این مراسم با بیان اینکه روز آتش‌نشاني و ایمنی با هدف ترويج ايمني و پيشگيري از حوادث در سطح كشور و همچنين يادآوري حماسه آفريني‌هاي آتش‌نشانان ميهن اسلامي نامگذاري شده است؛ از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه عوامل مرکز آتش‌نشانی و امداد و نجات اشکذر تقدیر و تشکر نمود.

هادی‌نسب در ادامه افزود: هنگامی که یک حادثه رخ می‌دهد ثانیه ها ارزشمندند و گذر ثانیه‌ها می‌تواند تفاوت بین مرگ و زندگی را رقم بزند و در این میان نقش آتشنشانان در مدیریت زمان و رسیدن به محل وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن اهمیت بسزایی خواهد داشت.

فرماندار اشکذر در پایان این مراسم عملکرد عوامل ایستگاه آتش‌نشانی و امداد و نجات اشکذر را مثبت ارزیابی کرد و از آتش‌نشانان خواست همچون گذشته با حضور بموقع در محل وقوع حوادث در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.