به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور، هادی‌نسب فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با امام جمعه اشکذر دیدار و گفتگو کردند.

حجة‌الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر در این دیدار ضمن قدردانی و تشکر از حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان، به اهمیت فریضه نماز جمعه اشاره کرد و افزود: در کنار نقطه نظر دینی و جایگاه نمازجمعه در تعالی انسانی و اخلاقی نمازگزاران، نقش کارکردی و سازنده نمازجمعه در فضای سیاسی و اجتماعی جامعه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

طالبیان در ادامه همچنین با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در راستای تآمین نظم و امنیت شهرستان، گفت: انتظار می‌رود نیروی انتظامی با همکاری نیروهای بسیج و سپاه با کسانی که خللی در نظم و امنیت جامعه وارد می‌کنند؛ قاطعانه برخورد کنند.

امام جمعه اشکذر ادامه داد: حرمت‌شکنی احکام دینی در ملأ عام اصلاٌ پذیرفتنی نیست و مراجع قضایی باید بدون ملاحظه با بزهکاران و مجرمان برخورد قانونی کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اشکذر همچنین با اشاره به حل مشکلات تقسیمات جغرافیایی در شهرستان، از شهرداران اشکذر و مجومرد که در جلسه حضور داشتند؛ خواست نهایت تلاش خود را برای خدمت بیشتر به مردم بکار گیرند.

فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این دیدار ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور، از همراهی و همدلی و رهنمودهای امام جمعه در جهت رفع مشکلات شهرستان قدردانی نمود.

هادی‌نسب در ادامه با بیان اینکه همراهی و همدلی بسیار خوبی در مجموعه شورای تأمین شهرستان وجود دارد؛ گفت: تمام مصوبات شورای تأمین در راستای تأمین نظم و امنیت و رفع مشکلات مردم به مرحله اجرا در آمده است.

وی افزود: عمده جرائم و تخلفات رخ داده در شهرستان مربوط به افراد غیربومی بوده و باید از مسببان تأمین نظم و امنیت در شهرستان تشکر و قدردانی کنیم.

فرماندار شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از کادر بهداشت و درمان و محیط زیست شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات مردم تمام تلاشمان را در راستای حفظ سلامت مردم بکار گرفته‌ایم؛ چه در بحث صنایع آلاینده و چه در بحث تکمیل و راه‌اندازی مراکز درمانی و همچنین درخصوص واکسیناسیون و کنترل بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

هادی‌نسب همچنین به رفع مشکلات و عمده مطالبات مردم بخش خضرآباد اشاره و اظهار کرد: درحال حاضر تمام روستاهای شهرستان اشکذر گازرسانی شده‌اند و انشاءالله تا پایان سال 1400 روستای بدون آب شرب نیز در خضرآباد نخواهیم داشت.

این مقام مسئول در مورد بهسازی و تعریض جاده خضرآباد نیز گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از اعتبار این پروژه تأمین شده است و امیدواریم با توجه به برخورداری روستاها از نعمت آب و گاز و همچنین بهسازی جاده خضرآباد، شاهد سیر صعودی مهاجرت معکوس به این بخش باشیم.

گفتنی است دیگر اعضای این نشست نیز به بیان فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود پرداختند.