فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در جلسه شورای مشارکت های بهزیستی این شهرستان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، بر جذب خیرین، مراکز خیری و هم چنین تبلیغات میدانی در حوزه جلب مشارکت های مردمی و مهیا کردن شرایط حامی برای مددجویان و خانواده های بی بضاعت شهرستان با حفظ کامل کرامت انسانی آنها تاکید کرد.

 

محمدعلی شاه حسینی اظهار داشت: باید طرح مدونی را برای جلب مشارکت های مردمی در حوزه بهزیستی شهرستان فراهم کرد و این امر مستلزم برطرف کردن مشکلات قانونی این راه، شناسایی منابع و ایجاد درآمدی پایدار برای موسسات خیریه وابسته به بهزیستی است.

 

امام جمعه اشکذر تشکیل منظم جلسات شورای مشارکت های بهزیستی را از اعضا خواستار شد و اظهار داشت: ضروری است جلسات این شورا ماهیانه سه بار برگزار شود تا ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته توسط اعضا، مسائل و مشکلات قانونی پیش رو شورا مورد همفکری اعضا قرار گیرد.

 

حجت الاسلام محمدرضا طالبیان شناسایی خانواده های بی بضاعت و نیازمند شهرستان را از دیگر کارهای این شورا برشمرد و ادامه داد: در این راستا می توان از ظرفیت ادارات شهرستان نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش و مرکز بهداشت استفاده کرد تا ضمن ایجاد یک بانک اطلاعاتی در این زمینه از موازی کاری خودداری شود.