به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اشکذر با حضور فرماندار،معاون بهداشتی و معاون امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد.

فرماندار اشکذر در این مراسم با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشکذر انجام شده اظهار داشت: با تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان، شاهد ارتقا سطح سلامت و شاخص های بهداشتی و درمانی مردم شهرستان خواهیم بود.

محمدعلی شاه حسینی با بیان اینکه خانه های بهداشت در روستاهای هامانه و خمسیان بخش خضرآباد و هم چنین روستای حسن آباد رستاق به اتمام رسیده است بر لزوم اتمام سایر خانه های بهداشت روستایی تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه ساختمان  خیری مرکز بهداشت اشکذر بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ابراز امیدواری کرد تا با همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و هم چنین استانداری، بزودی شاهد بهره برداری از این مرکز باشیم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی ارتقا سطح خدمات حوزه سلامت مردم را اولویت این دانشگاه دانست و گفت: ما متولی سلامت همه مردم جامعه هستیم نه فقط کسانی که به ما مراجعه می کنند، لذا برنامه ریزی ما در راستای ارتقای کیفی خدمات  وهم چنین در دسترس مردم بودن خدمات است تا به رضایتمندی مردم منجر شود.

 

دکتر دهقانی با بیان اینکه 120 پروژه عمرانی به طور مشترک بین وزارت بهداشت ، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و خیرین  و استانداری یزد به تصویب رسیده است ادامه داد: از این تعداد 40 مورد به بهره برداری رسیده و مابقی پروژه ها هم 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی به برنامه های دانشگاه علوم پزشکی برای پروژه های عمرانی نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان اشاره و تصریح کرد:انشالله با برنامه ریزی صورت گرفته نشست هایی با فرمانداران برگزار خواهیم کرد تا برآوردی از حجم پروژه ها حوزه بهداشت و درمان شهرستان ها صورت گیرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی هر چه بهتر، تا پایان سال آینده شاهد بهره برداری از پروژه هایی که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند خواهیم بود.

 

در پایان این نشست ضمن تکریم از خدمات ده ماهه دکتر سید علی اکبر موسوی، دکترسید علیرضا پورمازاربه عنوان سرپرست جدید مرکز یهداشت شهرستان اشکذر معرفی شد.