فرماندار اشکذر مطرح کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با هفته ملی مهارت، پرسنل فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

"هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان اشکذر، در این دیدار ضمن تبریک روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و هفته مهارت به پرسنل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان، با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، گفت: نیمه‌تمام بودن ساختمان فنی و حرفه‌ای شهرستان، کیفیت و میزان آموزش‌ها و همچنین جذب اعتبارات استانی و ملی برای این مرکز را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: پیگیر تأمین اعتبار جهت تکمیل ساختمان نیمه تمام فنی و حرفه‌ای هستیم و امیدواریم با همکاری متقابل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان شاهد اتفاقات خوبی در این خصوص باشیم.

فرماندار اشکذر در ادامه با بیان اینکه توسعه اقتصادی و اجتماعی متأثر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است؛ خاطرنشان کرد: کمبود نیروی کار و مهاجرت افراد غیربومی به شهرستان صنعتی اشکذر، تبعات اجتماعی و اقتصادی زیادی را بدنبال داشته است و در این میان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند نقش بسیار مهمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه اقتصادی جامعه ایفا کند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیز در این دیدار با اشاره به برخی از کسب و کارهای حرفه‌ای موردنیاز شهرستان، گفت: سنجش نیازهای حرفه‌ای شهرستان و اطلاع‌رسانی جامع پیرامون برگزاری کلاس‌های آموزشی باید در اولویت فنی و حرفه‌ای باشد.

میرجلیلی رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر نیز در این دیدار به ارائه گزارشی پیرامون اقدامات و فعالیت‌های این مرکز و همچنین میزان پیشرفت ساختمان نیمه‌‌تمام فنی و حرفه‌ای پرداخت.