فرماندار اشکذر:

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ اولین جلسه ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر با حضور اعضا در محل دفتر امام‌جمعه اشکذر برگزار شد.

 

امام‌جمعه اشکذر در این جلسه امربه‌معروف و نهی از منکر را وظیفه آحاد مردم و دولت برشمرد و افزود: تقویت معنویت در جامعه، ایجاد انس و الفت، تقویت وحدت اجتماعی ازجمله برکات این واجب الهی است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین "طالبیان " اعیاد رجب و شعبانیه را فرصتی مناسب برای آگاهی بخشی بیشتر در خصوص واجبات فراموش‌شده در جامعه برشمرد و خواستار آموزش دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی در زمان باقیمانده نسبت به رشد معنویت و همچنین آشنایی آن‌ها با منکرات شد.

 

فرماندار اشکذر نیز در صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گفت: الگوبرداری از سنت‌های پیامبر عظیم الشان اسلام و امامان شیعه و عملکردهای ایشان راه را برای احیای فریضه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر هموار می‌کند.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی "بابیان اینکه از ضرورت‌های رسیدن به جامعه مطلوب ترویج آموزه‌های مبتنی بر دین است ادامه داد: مسئولین در شهرستان با ارائه منکرات و معروفات به‌صورت عملی و زبانی و نیز در قالب‌های مختلف ترویجی و تشویقی و مصور نمودن آن‌ها به شکل پوستر و نصب در انظار عمومی و برگزاری نمایشگاه این فریضین را بیش‌ازپیش ترویج دهند.

 

وی در پایان توسعه فرهنگی و اخلاقی جامعه را منوط به مشارکت همگان در انجام مسئولیت‌های اجتماعی محوله دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهروندان در شهرستان شاهد محیطی بانشاط و برگرفته از آموزه‌های دین مبین اسلام باشیم.