فرماندار شهرستان اشکذر:

توسعه و پیشرفت صنعت باید با انتفاع حداکثری مردم همراه باشد

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در دیدار با برخی از صاحبان صنایع شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش‌های صنعتگران در عرصه تولید، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان اشکذر آنگونه که شایسته است از توسعه صنعتی منتفع نشده‌اند و توسعه و پیشرفت صنعت باید با انتفاع حداکثری مردم همراه باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، سه‌شنبه‌های صنعتی شهرستان اشکذر در هفته جاری با حضور صاحبان صنایع و مدیران واحدهای تولیدی شرکت کاشی اورست، شایاکاشی و گلدیس کاشی در فرمانداری و دیدار با فرماندار شهرستان استمرار یافت و در گفتگویی صمیمی مسائل و مشکلات و موانع تولید این صنایع بررسی شد.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش صنعتگران درعرصه تولید، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان اشکذر آنگونه که شایسته است از توسعه صنعتی شهرستان منتفع نشده‌اند و توسعه و پیشرفت صنعت باید با انتفاع حداکثری مردم همراه باشد.

ردائی افزود: مدیریت ارشد شهرستان اشکذر ضمن حمایت از صنعتگران و تلاش برای رفع موانع تولید، به عنوان نماینده و حامی حقوق مردم مطالبه محکم خود را در راستای انتفاع حداکثری مردم از صنایع را دنبال خواهد کرد.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه پای درددل و صحبت‌های صنعتگران نشست و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی، با تشریح پیگیری‌های گذشته، در راستای استمرار پیگیری‌ها برای حل کامل مشکلات و رفع موانع تولید آنها قول مساعد داد.

گفتنی است شرکت‌های کاشی اورست، شایا کاشی و گلدیس کاشی به ترتیب برای 280نفر، 50 نفر و 480 نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده‌اند و مواردی از همچون فضای موردنیاز انبارمحصولات، صدور مفاصاحساب تأمین اجتماعی، بهسازی و آسفالت راه دسترسی و تأمین برق موردنیاز از جمله مشکلات اصلی مطرح شده در این دیدار بود.