به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی‌نسب فرماندار شهرستان در دیدار با اعضای شورای بخش مرکزی اشکذر، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با دوری از ورود به مسائل حاشیه ای و با یک برنامه‌ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهرستان تلاش کنند .

هادی‌نسب در این دیدار با بیان اینکه یکی از وظایف شورای بخش نظارت بر عملکرد شوراهای روستاها به منظور رعایت وظایف قانونی است، خاطرنشان کرد: شوراها باید ضمن بالا بردن سطح مطالبه‌گری، آن را به صورت مکتوب ارائه کنند تا قابلیت پیگیری و مستندسازی داشته باشد.

وی در ادامه توسعه گردشگري در روستاهايي که داراي بافت باارزش تاريخي و معماري بوم‌گرا هستند را یکی از راه‌های توسعه پایدار روستاهای بخش مرکزی دانست و افزود: بررسي نحوه گسترش گردشگري پايدار روستايي، تأمين خدمات و امکانات و ايجاد و توسعه زيرساخت‌هاي لازم براي بازديد و اقامت گردشگران امري ضروري است.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صنایع آلاینده از جمله واحدهای تولید کاشی و سرامیک و کارخانه‌های ذوب فولاد، اجازه استقرار نخواهند یافت و انتظار می‌رود شوراهای شهر و روستا بصورت جدی از این رویه حمایت کنند.