روح‌الله ردائی:

توصیه‌ها به مشارکت حداکثری در انتخابات را نباید التماس انقلاب برداشت کرد

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه توصیه‌ها به مشارکت حداکثری در انتخابات را نباید التماس انقلاب برداشت کرد؛ افزود: روزی جوانان این کشور برای این انقلاب و نظام خون داده‌اند؛ و امروز وظیفه ما پاسداری از خون شهداست.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در نشست با اعضای هیأت امنای مساجد و امامزادگان که با هدف بررسی مسائل و مشکلات این حوزه بویژه مسائل مربوط به انتخابات برگزار شد؛ اظهار کرد: در ادوار گذشته از ظرفیت مردمی هیأت امنای مساجد بیشترین استفاده و بهره‌برداری انجام می‌شد؛ و ضرورت دارد امروز نیز نقش این ظرفیت مردمی دوباره پررنگ شود؛ چرا که رهبر معظم انقلاب نیز بر تلاش در راستای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی با محوریت مساجد تأکید دارند.

ردائی ادامه داد: امروز مردم نسبت به مسائل اقتصادی گلایه‌مندند و حق هم دارند؛ از زمانی که رئیس جمهور وقت آمریکا برجام را پاره کرد و به دنبال افزایش تحریم‌های ظالمانه، رشد اقتصادی کشور ایران منفی شد؛ تا اینکه بنا به اعلام بانک جهانی در سال گذشته رشد اقتصادی کشور مثبت ارزیابی شد و ما امیدواریم با تدابیر دولت سیزدهم در مسائل اقتصادی نیز همچون حوزه‌های نظامی و امنیتی قوی شویم.

وی افزود: به عنوان نمونه با اجرای طرح جراحی اقتصادی از سال گذشته، تنها در حوزه آرد و نان بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی اقتصادی به دنبال داشت.

فرماندار شهرستان اشکذر خاطرنشان کرد: امروز تنها، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل مخالف رأی دادن مردم ایران هستند؛ وظیفه همه ماست که با تبیین مشکلات و مسائل کشور برای مردم زمینه حضور حداکثری آنها در انتخابات پیش رو را فراهم کنیم.

ردائی گفت: امروز توصیه‌ها به مشارکت حداکثری در انتخابات را نباید التماس انقلاب برداشت کرد؛ روزی جوانان این کشور برای این انقلاب و نظام خون دادند؛ و امروز وظیفه ما پاسداری از خون شهداست.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به کسانی که ذی‌نفوذ هستند؛ خاطرنشان کرد: فضای مجازی را دریابید؛ شبهات را پاسخ دهید و برای مردم مسائل مورد نیاز را روشنگری کنید؛ امروز دشمن به با جنگ ترکیبی تمام عیار سعی در مشارکت حداقلی مردم در انتخابات پیش رو دارد.