تکثیر نسل؛ یکی از مهمترین معروف‌ها/ تجلیل مسئولان شهرستان اشکذر از یک خانواده 4 فرزندی در شمسی رستاق

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان از یک خانواده 4 فرزندی در روستای شمسی رستاق تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر، از یک خانواده‌‌ در روستای شمسی رستاق که ندای رهبری را لبیک گفته و برای داشتن ایرانی جوان، مقتدر و امن پا در مسیر جهاد فرزندآوری نهاده اند، واکنون دارای 4 فرزند هستند؛ تجلیل به عمل آمد.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم ضمن تبریک تقارن خوش‌یمن ولادت فرزندان دوقلوی این خانواده در روز عید بزرگ غدیر خم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص خطرات مسئله تحدید نسل و ضرورت تداوم روند افزایش جمعیت جوان، خاطرنشان کرد: هدف از این حضور ترویج فرهنگ فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی_اسلامی و یادآوری این نکته از بیانات رهبری است که معروفی بالاتر از ایجاد و حفظ نظام اسلامی نداریم و امروز یکی از مهمترین معروف‌ها، تکثیر نسل است.

گفتنی است در این مراسم ائمه جمعه اشکذر و رستاق، فرماندار شهرستان اشکذر، معاونین فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، مدیرعامل شرکت لیلیان بافت به عنوان صنعت حامی خانواده و عضو شورای اسلامی روستای شمسی رستاق حضور داشتند.​​​​​​​