با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، مراسم تکریم و معارفه معاونین فرمانداری اشکذر صبح امروز با حضور «احمد ترحمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، «هادی هادی‌نسب» فرماندار شهرستان اشکذر، «محمدعلی شاه‌حسینی» مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، معاونین فرمانداری اشکذر و برخی از مسئولان شهرستان در سالن کوثر فرمانداری اشکذر برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر، از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع)، هیئت های مذهبی، مداحان، وعاظ، هیئت امنای حسینه‌ها و تکایا و بویژه عزاداران حسینی در شهرستان اشکذر برای توجه جدی به فرمان مقام معظم رهبری و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری مراسم سوگواری تقدیر و تشکر کرد.
ترحمی با اشاره به تصویب شهر مجومرد در هیئت دولت، افزود: با توجه به رضایتمندی مردم و آرامش حاکم بر شهرستان بعد از اختلافات اجتماعی و تقسیماتی و همچنین با عنایت به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان، همه مسئولان شهرستان باید در راستای رشد و پیشرفت اشکذر بخصوص در بخش‌هایی که مغفول مانده، تلاش و همت کنند.
وی ادامه داد: مسائل زیست محیطی یکی از موضوعات مهمی است که تنها وظیفه یک نهاد و اداره نیست و باید دغدغه همه مسئولان شهرستان باشد زیرا محیط زیست سالم یک مطالبه همگانی است و محیط زیست سالم زمینه فعالیت سالم را فراهم می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار توجه به ظرفیت تشکل‌ها و خیرین، جلب مشارکت مردمی، کاهش نارضایتی‌ها، پیگیری اتمام پروژه های نیمه تمام، هماهنگی و تعامل با شهرداران شهرهای استان، فراهم ساختن مقدمات برگزاری انتخابات و اهتمام به طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین وظایف معاونین فرماندار بیان کرد و بر انجام امور شهرستان با محوریت فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت تاکید نمود.

«هادی هادی‌نسب» فرماندار اشکذر نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از معاونین سابق و تبریک انتصاب معاونین جدید فرمانداری اشکذر بیان داشت: تغییرات باعث پویایی و ایجاد تحرک بیشتر امور می‌شود و این تغییر و تحولات می‌تواند خود یکی از عوامل ارتقا و بهبودی امور باشد و امیدوارم با حضور این عزیزان در منصب معاونت فرمانداری، شاهد توسعه و رونق بیشتری در سطح شهرستان اشکذر باشیم.

هادی‌نسب قرار گرفتن در مسند خدمت را مسئولیتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران در هر لباس و مسئولیتی خدمت به مردم است و همه ما باید تمام همت خویش را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گیریم.

 فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه با اشاره به اینکه اتمام طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های فرمانداری شهرستان اشکذر است؛ افزود: طرح تجمیع ادارات شهرستان اشکذر که قریب 23 سال پیش کلید خورده است را با توجه به نگاه مثبت استان با جدیت دنبال خواهیم کرد و انتظار داریم با همدلی، همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های ذیربط به این مهم دست یابیم.

گفتنی است چندی پیش مصطفی پوردهقان به سمت شهردار اردکان و محمد شیبانی به سمت رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد منصوب شدند.