فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ جلسه مشترک شورای اداری و شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اشکذر باهدف تشریح برنامه‌های اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن تشکیل شد.

 

 فرماندار اشکذر در صحبت‌های خود برگزاری هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن طی دو مرحله اینترنتی و حضوری در مهر و آبان ماه سال جاری را رخدادی بزرگ برشمرد و خاطرنشان کرد: ثبت اطلاعات سرشماری به‌ویژه در مرحله اینترنتی باید در اولویت قرار گیرد و این موضوع مستلزم تعامل و همکاری مستمر همگان است.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" بابیان اینکه اجرای درست سرشماری مأموریت مهم شهرستان قلمداد می‌شود افزود: جهت اجرای صحیح و کامل سرشماری در شهرستان به هرکدام از ادارات مأموریتی واگذار خواهد شد که مطابق با قانون و مقررات ملزم به اجرای وظایف محوله خواهند بود.

 

فرماندار اشکذر در ادامه سخنان خود گریزی هم به هفته دفاع مقدس زد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌هایی است که مردان بی‌ادعا با معنویت و شجاعت در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی از خود به یادگار گذاشته‌اند و انتظار می‌رود مسئولین ادارات با تشریح این آرمان‌ها از طریق فضاسازی مناسب و نصب بنر در سطح شهرستان یاد و خاطره آن‌ها را گرامی دارند.

 

وی با تأکید بر حضور مسئولان شهرستان در مراسم‌های نمادینی که در طول این هفته برگزار می‌شود افزود: تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید موردتوجه همه کارگزاران دولت در شهرستان قرار گیرد.