ثبت یوم‌الله دیگری از 13 آبان در شهرستان اشکذر/ حضور پرشور اشکذری‌ها در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، راهپیمایی حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و روز دانش‌آموز همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت مظلومانۀ شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) همراه با سراسر کشور از ساعت 9 صبح امروز جمعه از میدان امام علی (ع) مجومرد و همچنین ساعت 10 صبح از میدان بسیج اشکذر آغاز شد.

امروز دانش آموزان و مردم ولایتمدار شهرستان اشکذر در شهرهای اشکذر، مجومرد و خضرآباد، متحد و همدل با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، عکس‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، عکس‌هایی از شهیدان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهید سردار سلیمانی، بنر‌هایی با محتوای استکبارستیزی، بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را در حفظ ایران اسلامی نشان دادند و با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از استکبار فریاد زدند.

گفتنی است پس از پایان مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان، نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای اشکذر اقامه خواهد شد. همچنین در بخش‌های مرکزی و خضرآباد شهرستان اشکذر نیز پس از اقامه نماز جمعه در روستاهای مهدی‌آباد و هامانه، مراسم راهپیمایی 13 آبان برگزار خواهد شد.​​​​​​​