فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ دهمین جلسه شورای سلامت شهرستان اشکذر به ریاست"شاه‌حسینی" فرماندار و با حضور سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه فرماندار اشکذر با تأکید بر اهمیت سلامت در جامعه گفت: ارتقای سلامت جامعه با مشارکت و همکاری مردم، دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی امکان‌پذیر است.

 

وی ادامه داد: نقش محوری آموزش عمومی در کاهش مشکلات و نیز همراهی همه‌جانبه دستگاه‌ها در کمک به اطلاع‌رسانی و آموزش مردم می‌تواند در کاهش هزینه‌های پرداختی مردم و افزایش عدالت اجتماعی مؤثر باشد.

 

 فرماندار اشکذر تصریح کرد: شناسایی و برخورد با فعالیت‌های غیربهداشتی و غیرقانونی افراد سودجو و رفع مشکلات و موضوعات مرتبط با سلامت جامعه از اهم اقدامات شورای سلامت شهرستان است.

 

شاه‌حسینی با تقدیر از نهادهای مشورتی بهداشت و سلامت گفت: عوامل اجتماعی و "خود مراقبتي" می‌تواند ازجمله مهم‌ترین عوامل ارتقاء شاخص‌های سلامتی در شهرستان باشد.

 

وی به ساماندهی مغازه‌های جاده سنتو در محدوده شهرستان نیز تأکید کرد و افزود: اتفاقات و سوانح رخ‌داده در جاده کنارگذر و نیز مشکلات بهداشتی ازجمله موادی است که مسئولین را در جهت رفع هر چه سریع‌تر موانع و معضلات این مسیر ترغیب می‌کند.

 

فرماندار با تقدیر از خیرین حوزه بهداشت خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه همیاران سلامت و مداومت در پشتیبانی از بیماران نیازمند شهرستان می‌تواند از آلام آن‌ها بکاهد.