به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، با حضور فرماندار، اعضای ستاد انتخابات و جمعی از نمایندگان فرماندار، جلسه هماهنگی و آموزشی نمایندگان فرماندار در محل سالن همایش مرکز بهداشت برگزار شد.

هادی‌نسب فرماندار شهرستان اشکذر، در سخنانی با مهم خواندن برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، از تمامی نمایندگان فرماندار خواست، نهایت دقت و تلاش خود در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات به کار گیرند.


وی از نمایندگان فرماندار به عنوان محور هماهنگ کننده در شعب اخذ رأی نام برد وافزود: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به روز انتخابات و ایجاد هماهنگی بین اعضای شعب از عمده وظایف نمایندگان فرماندار است .

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر در ادامه با تأکید بر ضرورت رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات، تعامل و همکاری با عوامل هیأت نظارت و نمایندگان نامزدها در چهارچوب قوانین و مقررات و داشتن سعه صدر در روز انتخابات از دیگر خواسته‌های فرماندار اشکذر از نمایندگانش در شعب اخذ رای بود.

در ادامه این جلسه نیز آموزش‌های لازم در اجرای فرایند انتخابات پیش‌رو توسط مسعود احرامیان‌پور مسئول کمیته فناوری اطلاعات و کاظم درند دبیر ستاد انتخابات شهرستان اشکذر به نمایندگان فرماندار ارائه شد.