به مناسبت هفته دولت؛

جلسه حلقه صالحین اشکذر با محوریت نامه ۵۳ نهج البلاغه برگزار شد

جلسه حلقه صالحین شهرستان اشکذر همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار، مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و با محوریت نامه ۵۳ نهج‌البلاغه که نامه‌ای از طرف حضرت علی(ع) به مالک اشتر در زمینه اصول زمامداری است، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی در جلسه حلقه صالحین که با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دولت بحث حلقه صالحین با محوریت نامه ۵۳ نهج البلاغه که خطاب به مدیران است، دنبال می شود زیرا این نکات می تواند برای همه مسئولان آموزنده باشد.

وی همچنین با اشاره به سفر استاندار یزد در جمعه گذشته به شهرستان اشکذر بیان کرد: این سفر خوشبختانه مصوبات بسیار خوبی برای حوزه های مختلف این شهرستان داشت که امیدواریم با اجرای آن‌ها، بخش مهمی از مطالبات مردم شهرستان اشکذر پاسخ داده شود.

سعید رستگاری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه محوری‌ترین موضوع نامه امیرالمومنین خطاب به مالک اشتر، مردم داری و رعایت حقوق مردم است، اظهار داشت: این نامه که ۱۴۰۰ سال از زمان آن می گذرد و بر ۱۲ محور مهم استوار است، از همان زمان تا امروز قابلیت اجرا دارد.

سعید رستگاری بیان کرد: شایسته است که همه مدیران هر هفته یک محور از این نامه را مطالعه کنند و در عمل به آن کوشا باشند.

حجت الاسلام ابراهیم دهقان، استاد حوزه علمیه و دانشگاه، سخنران ویژه حلقه صالحین نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: نامه ۵۳ نهج البلاغه، چراغ و نقشه راه بسیار خوبی برای مدیران است و مدیران با مطالعه این نامه، می توانند خط و مشی امیرالمؤمنین، حضرت علی(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در این نشست به بیان و تفسیر بخش‌های مختلف نامه ۵۳ نهج البلاغه پرداخت.