به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان که با حضور حجت الاسلام مهدی نیا نماینده ستاد اقامه نماز استان و سایر اعضا برگزار شد، نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در بین دانش آموزان مدارس  شهرستان را از جمله مواردی دانست که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر آن تاکید شده است.

 

هادی هادی نسب گفت: در مدارس شهرستان باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا نسبت به پایبندی به نماز میل و رغبت بیشتری ایجاد شده تا خود دانش آموزان با رغبت به انجام وظایف دینی خود اقدام کنند.

 

وی ضمن تاکید بر اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات، اظهار داشت: در جهت ارزیابی برنامه اقامه نماز ادارات منبعد  نماینده ویژه ستاد اقامه نماز شهرستان نیز در جلسات شورای اداری حضور یافته و گزارش ماهانه ای در این خصوص ارائه خواهد کرد.

 

اقامه نماز در واحدهای تولیدی و صنعتی موضوع دیگری بود که فرماندار اشکذر به آن اشاره و خاطر نشان کرد: باید نقاط ضعف و قوت اقامه نماز در محیط ها صنعتی و کارگری شهرستان را شناسایی و در راستای ترویج و نهادینه کرده این فریضه الهی به مطلوب ترین شکل ممکن تصمیم گیری نماییم.