به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان که با حضور اعضا درسالن کوثر فرمانداری برگزار شد، بر ضرورت بررسی مشکلات واحد های صنعتی با هدف حمایت از تولید و اشتغال شهرستان تاکید کرد.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: اعضا موظف هستند نسبت به اولویت بندی موضوعات اختلافی ارجاع داده شده اقدام و با تعامل و همکاری نسبت به حل وفصل موضوعات بر مبنای اولویت بندی ها اقدام نمایند.

 

وی با بیان اینکه با حمایت دستگاه قضایی از  جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان زمینه بسیار خوبی برای حل و فصل موارد اختلاف صنایع با دستگاه های دولتی در شهرستان فراهم شده است، افزود: مقرر شد پس از بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی برای برطرف شدن مشکلات واحدها اقدام لازم صورت گیرد.

 

فرماندار اشکذر تاکید کرد: انتظار می رود تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است با تشکیل منظم جلسات ستاد تسهیل و حل وفصل موضوعات مرتبط با صنایع شهرستان که بعضا موارد اختلافی چندین سال وجود دارد گامی کوچک در راستای رونق تولید و اشتغال در شهرستان برداشته شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر یکی از اهداف قوه قضائیه را ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها برای رفع موانع قضایی در تولید و اشتغال شهرستان عنوان کرد.

 

سید ابراهیم اقبالی اظهار داشت: حمایت از فعالیت‌های اقتصادی در اولویت دستگاه قضایی شهرستان است و در این حوزه سعی بر این است چالش‌ها و موانع حقوقی و قانونی در راه تولید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برداشته شود و تمام تلاش خود را در جهت تحقق این موضوع به کار خواهیم گرفت.