به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اشکذر با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر و اعضای ستاد در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر کارآفرینی و اشتغال را یکی از مباحث مهم زیر مجموعه ستاد ساماندهی امور جوانان دانست و گفت: هم افزایی اداره ورزش و جوانان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند شرایط بهتری را برای اجرایی شدن طرح های اشتغال زایی در حوزه ورزش شهرستان فراهم کند.

 

محمد شیبانی به مسئله بیکاری فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی و عدم تطبیق مدارک تحصیلی با حرفه کاری آنها اشاره کرد و بر برگزاری همایش های کارآفرینی در حوزه ورزش ویژه فارغ التحصیلان رشته های مختلف  دانشگاهی در جهت آشنایی با اصول و قواعد کسب و کار تاکید کرد.

 

برگزاری دوره آموزشی کارآفرینی توسط سازمان های مردم نهاد در جهت توان افزایی گروه های مخاطب به ویژه جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی و تشکیل کمیته های کارآفرینی زیر مجموعه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اشکذر از جمله مهمترین مصوبات این جلسه بود.