به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اشکذر به ریاست" هادی هادی نسب" فرماندار و با حضور " احمد طالبی" معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر اعضا در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا ، برنامه ریزی دستگاه های اجرایی شهرستان برای اوقات فراغت نیازمند تعریف جدید است، گفت: از دستگاه های عضو ستاد انتظار می رود تا شرایطی را فراهم کنند تا جوانان بتوانند از ظرفیت فضای مجازی برای اوقات فراغت استفاده کنند.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان در بحث آموزش دانش آموزان، شیوع ویروس کرونا را به یک فرصت تبدیل کرد و با یک تغییر اساسی به سرعت جایگاه خود را در فضای جدید پیدا کرد و همین رویکرد باید در برنامه های اوقات فراغت دستگاه های شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

 

وی توجه به اثربخشی برنامه های های اوقات فراغت و ارزیابی عملکرد مناسب در این زمینه را از دستگاه های عضو ستاد شهرستان خواستار شد.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: در اجرای برنامه های اوقات فراغت، باید مرجعیت دستگاه ها به عنوان متولی برگزار کننده برنامه ها را مد نظر قرار داده و تسهیل شرایط برای اجرای هر چه بهتر برنامه ها را فراهم کنیم.

 

احمد طالبی با بیان اینکه در شرایطی به استقبال برنامه های اوقات فراغت می رویم که شرایط کرونایی پابرجاست و حتی پیک جدید کرونا در برخی از مناطق نیز اوج گرفته است، عنوان کرد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان باید در قالب فضای مجازی و فعالیت های خانگی صورت گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان باید ضمن ارتباط مستمر با جوانان و استفاده از ظرفیت و توان فکری آنها از نظرات و پیشنهادات جوانان در اجرای برنامه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان که می تواند ارزشمند و راهگشا باشد استفاده نمایند.

 

در پایان جلسه در خصوص اجرای مهمترین برنامه های دستگاه های شهرستانی عضو ستاد بحث و تبادل نظر شد.