به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی؛

جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی شهرستان اشکذر برگزار شد

جلسه ستاد پشتیبانی  و حمایت از گروه‌های جهادی به ریاست روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر و با حضور سرهنگ هاتفی فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مدیران ادارات مرتبط در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه ستاد پشتیبانی  و حمایت از گروه‌های جهادی به ریاست روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر و با حضور سرهنگ هاتفی فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مدیران ادارات مرتبط در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کار جهادی، گفت: انجام امور جهادی علاوه بر منتفع کردن قشر مورد هدف در عرصه‌ها مختلف، آشنایی با نقاط قوت و ضعف و تخصص جهادگران نسبت به مناطق کشور را به ارمغان خواهد آورد.

ردائی در ادامه به فضای همدلی و تعامل بین ادارات شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: اطمینان داریم با استفاده از ظرفیت‌های خوب ادارات و همکاری بین بخشی دستگاه‌ها، اتفاقات بسیارخوبی در راستای حمایت و پشتیبانی از اردوهای جهادی و جهادگران رخ خواهد داد.

سرهنگ هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی به بیان برخی از اقدامات و فعالیت‌های مجموعه سپاه شهرستان در عرصه‌های مختلف و همچنین تشریح برخی از نیاز‌های احصا شده پرداخت.

گفتنی است در این نشست با معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌ها از سوی مدیران ادارات حاضر، تصمیماتی درخصوص نحوه برگزاری اردوهای جهادی و همکاری دستگاه‌ها اتخاذ شد.