به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، به منظور بررسی مسائل و مشکلات ترافیکی سطح شهرستان  و هم اندیشی در خصوص حل این مسائل جلسه شورای ترافیک شهرستان اشکذر به ریاست "هادی هادی نسب" فرماندار و سایر اعضای این شورا در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه مصوبات جلسات شورای ترافیک شهرستان برای دستگاه های اجرایی لازم الاجراست، گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز شایسته است دستگاه های اجرایی تمهیدات لازم در خصوص ایجاد هماهنگی و پیگیری امور مربوط به ایمن‌سازی معابر درون شهری با نصب تابلو‌های لازم را مد نظر قرار دهند.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: خط کشی معابر و تامین روشنایی در حد مطلوب، پاکسازی معابر و شستشوی تابلوهای  جاده سنتو در محدوده میدان امام رضا(ع) تا میدان حجت آباد از جمله اقدماتی است که باید از سوی دستگاه‌های مربوطه در مدت زمان باقیمانده تا نوروز در دستور کار قرار گیرد.

 

در این جلسه در خصوص برطرف کردن مشکلات ترافیک درون شهری از جمله ساماندهی سه راهی شهید صدوقی و اجرای ادامه رفیوژ خیابان امام خمینی(ره) به عنوان مصوبات جلسات قبل این شورا بحث و تبادل نظر شد.