با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اشکذر در سال جاری به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

 

فرماندار اشکذر در این جلسه بابیان اینکه اعتیاد یک پدیده شوم و خانمان‌سوز است گفت: ازآنجایی‌که در جامعه امروز اعتیاد به‌عنوان یک بیماری قلمداد شده است باید در مدیریت، کنترل و درمان این بیماری همکاری و همدلی صورت گیرد.

 

 "محمدعلی شاه‌حسینی" به وجود صنایع و واحدهای تولیدی متعدد در شهرستان اشاره کرد و افزود: موضوع مبارزه با مواد مخدر باید مدنظر همگان باشد و در این راستا اقدامات اساسی صورت گیرد و نگاه اجتماعی و فرهنگی اقشار مختلف جامعه به مسئله اعتیاد تغییر کند تا شاهد کاهش و کنترل آن باشیم.

 

فرماندار اشکذر تصریح نمود: یکی از راه‌هایی که می‌تواند در این زمینه مؤثر واقع شود آموزش است و این موضوع باید به شیوه‌های مختلف صورت گیرد.

 

 برپایی نمایشگاه عکس و پوستر و نیز برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه پرسنل هر یک از واحدهای تولیدی شهرستان با موضوع آشنایی با عوارض سو استفاده از مواد مخدر از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار اشکذر بر آن تأکید کرد و خواستار تداوم همکاری بخش خصوصی در این زمینه شد.

 

در ادامه جلسه هر یک از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی حاضر در جلسه مسائل و مشکلات پیش روی خود را در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیان نمودند.