به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست شورای مسکن شهرستان اشکذر به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد .

"هادی هادی‌نسب" در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت طرح اقدام ملی مسکن، به بیان مشکلات زمین و مسکن در شهرستان اشکذر از جمله مشکلات واگذاری زمین جهت ساخت مسکن مهر، تحویل زمین به خانواده‌های دومعلولین، زمین بیمارستان و ... پرداخت و خواستار همدلی و همکاری بیش از پیش ادارات در راستای مرتفع نمودن مشکلات حوزه مسکن شد.

هادی نسب در ادامه سخنان خود با اشاره به سوابق و پیشینه تاریخی شهرستان اشکذر، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که باید در جانمایی و تأمین و آماده‌سازی زمین جهت طرح اقدام ملی مسکن مورد توجه قرار گیرد موضوع میراث فرهنگی و پیشینه تاریخی شهرستان است تا با بررسی‌های دقیق و کارشناسانه شاهد تکرار اشتباهات گذشته مسکن مهر نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اطلاع‌رسانی مطلوب طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان تأکید کرد و افزود: متقاضیان طرح ملی مسکن باید آگاهی کاملی از جزئیات این طرح جهت تصمیم‌گیری داشته باشند.

گفتنی است در این نشست مقرر گردید: ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در اسرع وقت طی نشستی به بررسی و جانمایی زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن بپردازند.