جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار، قرارگاه امنیت غذایی و کمیته اقدام مشترک شهرستان اشکذر برگزار شد/ سرپرست فرمانداری اشکذر: طرح دامدارکارت برای کاهش مشکلات نقدینگی دامداری‌های سنتی اجرا می‌شود

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار، قرارگاه امنیت غذایی و کمیته اقدام مشترک شهرستان اشکذر بر نقش مؤثر و ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌های مرتبط در اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت بویژه طرح‌های تنظیم بازار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار، قرارگاه امنیت غذایی و کمیته اقدام مشترک شهرستان اشکذر به ریاست روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

روح‌الله ردائی هدف از برگزاری این نشست را هم‌افزایی در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله در رفع مسائل و مشکلات اقتصادی بویژه در جهت مدیریت بهینه بازار توسط کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیز سازماندهی و همکاری نیروهای داوطلب مردمی و بسیج در زمینه بازرسی و نظارت بر بازار عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در این جلسه اظهار داشت: کمیته اقدام مشترک جهت نظارت بر بازار در شهرستان به ریاست فرماندار و عضویت ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، بسیج و اتاق اصناف به عنوان اعضای کمیته‌های متناظر تشکیل می‌گردد.

وی افزود: جهت بازرسی، نظارت هرچه بیشتر و بهتر بر بازار و ایجاد رضایتمندی عمومی، بسیج اصناف نسبت به معرفی نیروهای داوطلب مردمی جهت آموزش و بکارگیری در امر نظارت بازار به کمیته مشترک اقدام خواهد کرد.


ردائی همچنین تاکید کرد: نهادهای متولی امر نظارت بر بازار همچون جهاد کشاورزی، صمت و اتاق اصناف با همکاری تعزیرات حکومتی نسبت به برگزاری گشت‌های مشترک به طور مستمر اقدام و نتایج حاصله را  جهت جمع‌بندی و تصمیم‌گیری به کمیته اقدام مشترک ارائه می‌کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در ادامه سخنان خود، ضرورت تشکیل این جلسه را ارائه نقطه‌نظرات، پیشنهادات، دغدغه‌های مردم و مشکلات کف جامعه از سوی مسئولان حاضر در جلسه دانست و گفت: همه باید در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت برای جلب رضایت بیشتر مردم تلاش کنیم و آمادگی کامل درخصوص مدیریت مشکلات و مسائل احتمالی را داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت توجه به مشکلات دامداران نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت نهادهای دامی و خشکسالی‌های اخیر، طرح دامدارکارت برای حل مشکلات دامداری‌های سنتی و کاهش دغدغه‌های دامداران اجرا خواهد شد تا متناسب با تعداد دام‌هایشان و در راستای کمک به تولیدات محصولات دامی تسهیلاتی را از بانک کشاورزی دریافت نمایند.