به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر؛ در این جلسه که آقای دکتر نصیرزاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مهندس ماجدی مدیرکل استاندارد استان حضور داشتند، ابتدا شاه‌حسینی فرماندار شهرستان اشکذر در سخنانی به تشریح وضعیت شهرستان پرداخت و گزارشی از فعالیت‌های عمرانی و اجرایی و پروژه‌های نیمه‌تمام ارائه کرد.

 

وی در ادامه به نقش شهرستان اشکذر در بخش کشاورزی و صنعت استان اشاره کرد و افزود؛ سیاست دولت تدبیر و امید ادغام پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای 80%، تشکیل زیرساخت‌ها و همچنین اجرایی شدن سند چشم‌انداز به‌ویژه در بخش گردشگری است که از رئوس برنامه‌های اجرایی در شهرستان می‌باشد.

 

فرماندار شهرستان اشکذر همچنین احیای سازمان مدیریت را یکی دیگر از موفقیت‌های دولت تدبیر و امید برشمرد که می‌تواند در رفع نابرابری‌های شهرستان‌ها با محوریت برنامه‌ریزی و مدیریت و استفاده از نظرات نخبگان مؤثر واقع شود.

 

در ادامه‌ی این جلسه آقای دکتر نصیرزاده هم با اشاره به شاخص‌های تعریف‌شده در توزیع بودجه استان و به طبع آن شهرستان و همچنین اولویت دولت در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و پرهیز از تعریف پروژه‌های جدید و الزامات بودجه افزود سهم شهرستان اشکذر از اعتبارات کل استان 7 میلیارد تومان می‌باشد که این 5% از اعتبارات کل استان را شامل می‌شود.

 

در ادامه آقای ماجدی مدیرکل استاندارد استان با توضیح وظایف و فعالیت‌های این اداره کل در کنترل کیفیت کالاها و دفاع از حقوق مصرف‌کننده مواردی را مطرح و آمادگی خود را در جهت آموزش و همکاری مستمر با ادارات شهرستان اعلام کرد.