به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روز شنبه 20 شهریورماه جلسه هماهنگی برنامه‌ها هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار و جمعی از روسای ادارات شهرستان تشکیل شد.

 

فرماندار شهرستان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یکی از ماندگارترین دوران تاریخ پز افتخار این کشور و ملت است که می‌بایست برای آیندگان، نسل به نسل و سینه‌به‌سینه منتقل گردد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی"با اشاره به دستاوردهای ایستادگی و مقاومت آحاد ملت در مقابل دشمن افزود: هدف از برگزاری هفته دفاع مقدس بیان واقعیت‌ها و ارزش‌ها و همچنین نمایش قدرت و توان نظامی نیروها است.

 

در این جلسه اعم برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته دفاع مقدس از قبیل بازنمایی واقعه غدیر در 30 شهریورماه، مراسم رژه و صبحگاه مشترک، زنگ مقاومت، دیدار با امام‌جمعه، دیدار با خانواده شهدای سادات و غبارروبی مزار شهدا توسط فرمانده سپاه شهرستان اعلام و از تمام ادارات خواسته شد تا همکاری و تعامل لازم در اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های مدنظر داشته باشند.

 

ازجمله برنامه‌های جانبی پیش‌بینی‌شده در این هفته برگزاری نمایشگاه اقتصادی مقاومتی توسط جهاد کشاورزی و به نمایش درآوردن نقش و جایگاه جهاد سازندگی در هشت سال دفاع مقدس، آذین‌بندی کلیه مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید از زورخانه‌های سطح شهرستان است.

 

 گفتنی است هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز و تا ششم مهرماه ادامه دارد.