به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان به ریاست " هادی هادی نسب" فرماندار و با حضور "حجت الاسلام محمد فخرالدینی" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و سایر اعضا در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نماد استکبار ستیزی شناخته شده است، گفت: تمام ارگانها، نهادها و اقشار مختلف مردم شهرستان باید در کنار دانش آموزان در این مراسم حضوری پرشور داشته باشند.

 

هادی هادی نسب با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی 13 آبان، گفت: طبق ابلاغ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، کمیته های مختلفی اعم از امنیتی، دانشجویی، دانش آموزی، تبلیغات و فضا سازی شهری، ارتباطات و اطلاع رسانی، تشکل های مردمی، طلاب و روحانیون و... در شهرستان ها برای برگزاری این راهپیمایی تشکیل خواهد شد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه مسئول هر یک از این کمیته ها در شهرستان اشکذر توسط اداره تبلیغات اسلامی مشخص شده و باید مطابق با شرح وظایف خود جهت اجرای هرچه بهتر این مراسم اقدام کنند، افزود: برنامه ريزي هاي صورت گرفته کمیته های شهرستانی باید برای حضور حداكثري دانش آموزان تمام مناطق مختلف در راهپيمايي 13 آبان باشد تا شاهد برگزاری راهپيمايي با شكوه تر از سال هاي گذشته در اين شهرستان باشيم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بيان اينكه در تقويم رسمي كشور روز سيزدهم آبان به عنوان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني و روز دانش آموز نامگذاري شده ، گفت: شعارها و فريادهاي روز 13 آبان آزادي خواهي، عدالت طلبي ،ظلم ستيزي و وحدت رویه ملت بزرگ ايران در برابر استكبار و زورگويان دنیا است.

 

در پایان این نشست ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان در مناطق مختلف شهرستان و هم چنین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی، مقرر گردید مسئولان هر یک از کمیته ها ضمن برگزاری نشست های مشترک با یکدیگر نسبت به جمع بندی و ارائه گزارش نهایی به فرمانداری اقدام نمایند.