جلسه هماهنگی هفتمین اجلاس استانی نماز در شهرستان اشکذر برگزار شد

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در جلسه هماهنگی هفتمین اجلاس استانی نماز که به میزبانی شهرستان اشکذر در نیمه دوم اسفندماه برگزار خواهد شد؛ با بیان اینکه اجلاس استانی نماز باید متناسب با هویت مذهبی شهرستان اشکذر برگزار شود؛ افزود: آثار و برکات برگزاری این اجلاس باید در شهرستان به روشنی نمود یابد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در جلسه هماهنگی هفتمین اجلاس استانی نماز به نقش اثرگذار نماز در شکلگیری اصالت و هویت مذهبی جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: اجلاس استانی نماز باید متناسب با هویت مذهبی شهرستان اشکذر برگزار شود.

 ردائی افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران کمیته‌های برگزاری اجلاس استانی از همه ظرفیت‌ها و امکانات خود برای برگزاری هرچه بهتر و ماندگارتر این اجلاس بهره ببرند و آثار و برکات برگزاری این اجلاس در شهرستان اشکذرباید به روشنی نمود یابد.

ردائی در ادامه با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع‌رسانی باید به گونه‌ای باشد که فضای شهرستان و استان رنگ و بوی معنویت و اجلاس نماز بگیرد، تصریح کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی فقط بر عهده کمیته تبلیغات نیست و همه دستگاه‌‌های اجرایی موظفند در حد توان خود برای تبلیغات محیطی در ارتباط با اجلاس نماز اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر ادامه داد: میزبانی شهرستان اشکذر در برگزاری اجلاس استانی نماز فرصت بسیار مناسبی برای ترویج بیش از پیش فرهنگ نماز با استفاده از ایده‌های نو و فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده است و باید با گسترش فرهنگ اقامه نماز در راستای برطرف کردن مشکلات و معضلات اجتماعی گام برداریم.

وی با تأکید بر برگزاری نشست‌های پیش اجلاس در بخش‌های مرکزی و خضرآباد، خواستار تبیین حقایق مرتبط با نماز در روستاها با استفاده از برنامه‌های متنوع و بکارگیری همه امکانات موجود شد.

براساس این گزارش در ادامه هریک از اعضای حاضر در این نشست به بیان پیشنهادات خود درخصوص برنامه‎‌های جانبی و مکان برگزاری اجلاس پرداختند.

​​​​​​​