جلسه پیگیری مصوبات سفر استاندار یزد به شهرستان اشکذر برگزار شد

جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان یزد به شهرستان اشکذر به ریاست روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر؛ روح‌الله ردائی، در این جلسه با ارائه گزارشی از تعداد پروژه‌های اجرا شده و درحال اجرای مصوبات سفر استاندار یزد به شهرستان اشکذر گفت: اجرای کامل تعداد زیادی از مصوبات سفر استاندار محترم تا پایان سال جاری و برخی  هم که زمانبر هستند در سال 1402 انجام خواهد شد؛ که نقش مؤثری در تغییر چهره  و پیشرفت و توسعه شهرستان در حوزه های مختلف  خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر ادامه داد: کم‌کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات توجیه پذیر نیست؛ مدیران موظف هستند در صورت وجود مشکل در تامین اعتبارات لازم، به فرمانداری گزارش نمایند تا با مکاتبه با استانداری و سازمان برنامه و بودجه و حتی پیگیری دروزارتخانه‌ها، مشکل تامین اعتبار رفع گردد؛ ولی بدون پیگیری هرگز این امر محقق نخواهد شد.

فرماندار اشکذر در پایان خاطرنشان کرد: پیگیر اجرای تمامی مصوبات سفر ریاست محترم جمهور، استاندار و دیگر مقامات کشوری به شهرستان هستیم و امیدواریم با اجرای این مصوبات پیشرفت و توسعه شهرستان شتاب بیشتری بگیرد.

گفتنی است مهران فاطمی استاندار یزد در اولین سفر هفته دولت خود به شهرستان‌ها، 28 مردادماه 1401 به شهرستان اشکذر سفر کرد و 35 مصوبه حاصل نشست کارگروه توسعه شهرستان به ریاست وی و با حضور مدیران کل استان بود.​​​​​​​