جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اشکذر برگزار شد

فرماندار اشکذر در این نشست، همت و تلاش همکاران و اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ستودنی توصیف و با تأکید بر تقویت همکاری مدیران و دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سلامت جسم و روان شهروندان در اولویت باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه کمیسیون پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان به ریاست "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان و با حضور رؤسا و نمایندگانی از ادارات عضو این کمیسیون برگزار شد.

هادی‌نسب فرماندار شهرستان اشکذر، همت و تلاش همکاران و اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ستودنی توصیف و با تأکید بر تقویت همکاری مدیران و دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سلامت جسم و روان شهروندان در اولویت باشد.

گفتنی است هریک از اعضای این کمیسیون نیز به بیان مشکلات و مسائل این حوزه از جمله نهاده‌های دامی، حمل و نقل و باربری‌ها، کشتارگاه‌های مرغ و همچنین ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جمله قاچاق طیور، نهاده‌های دامی، سوخت، سیگار، احشام، ماینر، پوشاک پرداختند.