جمعی از بسیجیان کشور با رهبر معظّم انقلاب دیدار کردند/ پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب در همایش بسیجیان شهرستان اشکذر

به مناسبت هفته بسیج، صبح شنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۱ جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. علاوه بر این، پنج میلیون نفر از بسیجیان سراسر کشور نیز با ارتباط مستقیم و به صورت مجازی در این برنامه حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، به مناسبت پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفین، همایش شکوه اقتدار بسیج با حضور حجة‌الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر، سرهنگ حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  و جمعی از بسیجیان و مدیران ادارات شهرستان اشکذر در مهدیه اشکذر برگزار شد و مهمترین بخش از برنامه‌های این همایش پخش زنده سخنرانی رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دیدار با بسیجیان کل کشور بود.

بر اساس این گزارش پخش زنده سخنرانی رهبر معظّم انقلاب اسلامی، سخنرانی مشهدی بافان از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس و قدردانی از بسیجیان نمونه شهرستان از جمله برنامه‌های این همایش بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در این دیدار به بیان جزئیاتی از خصوصیات بسیجی بودن پرداختند و فرمودند: بسیجی دهه شصتی و دهه هشتادی و دهه نودی تفاوتی ندارند؛ شما دهه هشتادی و دهه هفتادی و ... هستید؛ جوانان نورس هستید؛ نه امام را دیده‌اید نه دوران انقلاب را دیده‌اید نه دوران دفاع مقدس را دیده‌اید، اما همان روحیه‌ جوان تو میدان جنگ در شما هم هست. دهه‌ شصت و نود و هشتاد ندارد؛ این حرف‌های انقطاع نسلی و از این چیزهایی که می‌گویند، اینها حرفهای روشنفکری در گعده‌های روشنفکرانه است؛ واقعیت‌ها غیر از این است. امروز بسیج، همان بسیج دهه شصت است.

مقام معظم رهبری همچنین در این دیدار، توصیه‌هایی را به بسیجیان کل کشور داشتند که بصورت خلاصه در ادامه آمده است.

  1. بسیجی بمانید؛
  2. قدر خودتان را بدانید؛
  3. دشمن را بشناسید و نقاط ضعفش را بدانید؛ آسیب‌پذیری دشمن به روشنگری شما بستگی دارد؛
  4. رشد معنوی خودتان را اندازه بگیرید رو به جلو حرکت کنید؛
  5. آمادگی عملی خود را بالا ببرید؛
  6. مراقب نفوذ دشمن به درون بسیج باشید؛

و توصیه آخر:

  1. وَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ.

انتهای پیام/