فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه هماهنگی و پشتیبانی جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به ریاست"هادی نسب" فرماندار و با حضور جمعی از روسای ادارات در جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر بر بهره مندی از ظرفیت و امکانات ادارات، واحدهای صنعتی و مشارکت خیرین و مردم به منظور کمک رسانی هر چه مطلوب تر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: ضرورت دارد ادارات شهرستان اطلاع رسانی مناسب به منظور جلب و جذب هر چه بیشتر مشارکت های مردمی در کمک رسانی به مردم سیل زده جنوب شرق کشور داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مردم شهرستان همواره در مواقع حساس و بحرانی تعصب خود را نسبت به هموطنانشان به خوبی نشان دادند، تاکید کرد: کمک های مردمی و ادارات شهرستان باید به صورت متمرکز و با محوریت جمعیت هلال احمر شهرستان جمع آوری گردد.

 

در پایان این نشست مقرر گردید از ظرفیت کانون های فرهنگی مساجد، اصناف، تشکل ها و ستادهای نماز جمعه مناطق مختلف شهرستان در جهت استقرار چادر های جمع آوری کمک های مردمی در محل اقامه نماز جمعه و سطح شهر جهت کمک به مناطق سیل زده استفاده شود، هم چنین شهروندان شهرستان می توانند کد دستوری #۵۴*۱۱۲* را شماره گیری کرده یا از طریق شماره کارت 6037997950112012 نزد بانک ملی بنام مرکز خیریه حضرت زهرا(س) تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اقدام کنند.