فرماندار اشکذر در دیدار اهالی محله حکیم آباد:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر به همراه جمعی از مسئولان شهرستانی در دیدار با اهالی محله حکیم آباد که در مسجد خاتم الانبیاء برگزار شد، انتخابات را یکی از ارکان اصلی و خط قرمز نظام عنوان کرد و گفت: ما به عنوان مجریان برگزار کننده انتخابات، نقش مهمی در جهت حفظ آراء مردم بر عهده داریم.

 

هادی هادی نسب حضور حداکثری مردم در انتخابات را نشانه اقتدار و عزت نظام اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: باید از تمامی امکانات موجود در شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پر شور در دوم اسفند ماه استفاده کرد.

 

وی بر ضرورت مشارکت مردم شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه تاکید و خاطر نشان کرد: مشارکت فعالانه و انتخاب ناشي از بصيرت و آگاهي مردم  باید در جهت انتخاب اصلح ترین نماینده باشد.

 

روشنایی، مرمت و اصلاح سنگ جداول بلوار مهدیه، نصب تصاویر شهدا در بلوار مهدیه که 17 خانواده شهید دارد، ارتقا وضعیت آموزشی مدارس ، احداث چمن مصنوعی، موضوع مرتبط با تامین امنیت باغات پسته و راه اندازی کتابخانه در این محله از جمله مهمترین موضوعاتی بود که توسط اهالی حکیم آباد مطرح و مسئولان شهرستانی مرتبط با هر یک از موضوعات پاسخگو بودند.