فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرماندار اشکذر؛ "شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر در این دیدار ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: روابط عمومی‌ها در ادارات پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند و می‌توانند نظرات مردم را به مسئولین انعکاس دهند و حتی می‌توانند جایگاه حقیقی سازمان خودشان را در جامعه نشان دهند.

 

فرماندار اشکذر برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بزرگ‌ترین رویداد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دولت یازدهم در سیاست داخلی دانست و افزود: ملت همیشه درصحنه ایران شرایط را به‌خوبی درک می‌کنند و این درک بالا حضور بانشاط و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را در پی خواهد داشت.

 

وی بابیان اینکه در دوره‌های انتخابات پیشین همه گروه‌های سیاسی حضور فعالانه در پای صندوق‌های رأی داشته‌اند تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از پشتوانه رأی این ملت است و حضور در انتخابات یک نقطه استراتژیک در سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

 

در ادامه این جلسه "ابوالحسنی" رئیس ستاد انتخابات شهرستان از اقدامات انجام‌شده در راستای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان خبر داد و تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، بالا بردن امید و آرامش در بین مردم، ایجاد فضای رضایتمندی و پرهیز از افراط گری و تندروی از نکات برجسته‌ای است که باید به آن‌ها توجه شود.

 

در پایان این جلسه مسئولین روابط عمومی ادارات نقطه و نظرات را در مورد برگزاری هرچه بهتر انتخابات اعلام کردند.