فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، فرماندار اشکذر با همراهی اعضای شورای تامین و بخشدار مرکزی اشکذر با سرهنگ سید اسد الله امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 

فرماندار اشکذر در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،گفت: حضور سپاه در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، سازندگی، خدمت به محرومین و مستضعفین و پشتیبانی خالصانه از مردم در حوادث مختلف اعم از سیل، زلزله و اخیراَ در موضوع مقابله با ویروس کرونا بر هیچ کسی پوشیده نیست و شایسته تقدیر است.

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا تمام توان جهادی و امکانات لجستیکی و درمانی سپاه به خدمت مردم و دولت درآمد، افزود: فعالیت سامانه‌های جنگ نوین سپاه در ضدعفونی کردن مکان‌ها و معابر پرتردد، فعالیت جهادی کارگاه های تولید ماسک در چهار منطقه از شهرستان، مشارکت در احداث ایستگاه های کنترل و غربالگری ورودی ها و راه اندازی قرارگاه ها در جهت اجرای طرح مواسات و همدلی مومنانه از جمله خدمات ارزنده سپاه شهرستان در یک ماه اخیر بوده است.

 

وی تاکید کرد: مردمی بودن سپاه و حضور در همه عرصه‌ها برای خدمات رسانی به مردم سبب به وجود آمدن این محبوبیت شده است و باید تلاش کرد تا این دو ویژگی را به بهترین شکل ممکن حفظ کرد.