مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان در خضرآباد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه بررسی راهکارهای حل مشکل تداخل محدوده شهری با حریم و بستر رودخانه بخش خضرآباد با حضور" هادی هادی نسب" فرماندار،" محمد مهدی جوادیان زاده" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد،"محمدحسین غلامزاده" بخشدار خضرآباد"، " سید محمد ابراهیم اقبالی" دادستان عمومی و انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی مرتبط در محل بخشداری خضرآباد برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر مدیریت صحیح عرصه‌های طبیعی و ایجاد ساختارهایی برای حفظ روان‌آب ناشی از بارندگی‌ها را در كاهش تخریب عرصه‌های طبیعی و جلوگیری از هدر رفت آب برای استفاده در زمان نیاز ضروری دانست.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد حفاظت از بستر و حریم رودخانه ها را امری مهم و ضروری خواند و گفت: شرکت آب منطقه ای به عنوان نماینده استانی وزارت نیرو وظیفه حفظ بستر و حریم رودخانه ها را نیز بر عهده دارد.

 

محمد مهدی جوادیان زاده اظهار داشت: دستگاه های خدمت رسان باید قبل از اجرای هر پروژه ای موضوع حریم رودخانه را از این شركت استعلام كنند تا از مشکلاتی که ممکن است در این راستا گریبانگیر دستگاه ها شود جلوگیری نمود.

 

وی به مشکل تداخل محدوده شهری با حریم و بستر رودخانه بخش خضرآباد اشاره و افزود: گرفتن مشاوره جهت بررسی همه جانبه موضوع و مطالعه از وضع طبیعی موجود منطقه و ارائه طرحی اضطراری ، میان مدت و بلند مدت که مورد تایید شرکت آب منطقه ای باشد می تواند به تصمیم گیری در خصوص این موضوع کمک نماید.