فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اشکذر در سال جدید به ریاست"هادی نسب" فرماندار و با حضور" محمد مهدی جوادیان زاده" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان و سایر دستگاه های عضو شورا با دستور کار تبیین طرح رویداد آبی شهرستان در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه حیات و بقا استان در حفظ منابع آب زیر زمینی با رویکرد نگاه به آینده است، گفت: حفظ و حراست از زون حیاتی چرخاب به عنوان یکی از منابع  مهم آبی استان، مستلزم تسریع و تسهیل در رویه های قضایی، انتظامی در زمینه شناسایی و برخورد با متخلفین این حوزه است.

 

هادی هادی نسب به مهم ترین دغدغه های شهرستان در رابطه با منابع آب زیر زمینی پرداخت و اظهار داشت: موضوع راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب واحد پرورش دام جاده خضرآباد از جمله این موضوعات است که نظر شهرستان تکمیل سیستم تصفیه خانه و لزوم اخذ تاییدیه از شرکت آب منطقه ای استان است.

 

هادی هادی نسب زه کشی آب های سطحی شهرک صنعتی نیکو را از جمله موضوعات مهم دیگر شهرستان عنوان کرد و افزود: بالا آمدن آب های سطحی شهرک صنعتی نیکو آسیب جدی به واحدهای صنعتی و حتی زیرساخت های شهرک نیز وارد نموده و ضرورت دارد با همکاری شرکت آب منطقه ای استان در صدور مجوزه های لازم، طرح مطالعاتی دقیقی در این خصوص صورت گیرد.

 

وی ابراز امیدواری کرد با تهیه طرح مطالعاتی دفع آب های سطحی شهرک صنعتی نیکو گامی کوچک در راستای تحقق شعار سال و برطرف کردن مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرک برداشته شود.