با پیگیری های فرماندار:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر" مدیر حوزه علمیه خواهران استان به همراه "خانم حسینی" سرپرست حوزه علمیه خواهران فاطمیه شهرستان با "هادی هادی نسب" فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

 

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان به عمده فعالیت های صورت گرفته حوزه علمیه خواهران فاطمیه شهرستان اشکذر در چهار سال گذشته پرداخت و گفت: خوشبختانه از زمان افتتاح حوزه خواهران شهرستان اشکذر فعالیت های بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته و می طلبد که مسائل و مشکلات پیش رو این حوزه مرتفع گردد.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر نداشتن مکان مشخص و محدودیت در فضا جهت برگزاری کلاس های حوزه علمیه خواهران فاطمیه را از مهمترین مشکلات در این زمینه عنوان کرد و بر لزوم تعامل و همکاری مجموعه شهرستان در جهت رفع این مشکلات تاکید کرد.

 

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 60 نفر از خواهران مناطق مختلف شهرستان در حوزه علمیه خواهران فاطمیه مشغول به تحصیل علوم دینی هستند، ادامه داد: عضویت در شورای فرهنگ عمومی شهرستان برای کمک به مسائل و مشکلات فرهنگی و آسیب شناسی در این حوزه و استفاده از پژوهش های کاربردی طلاب حوزه خواهران دو خواسته ای است که  انتظار می رود با مساعدت فرماندار محقق شود.

 

 

فرماندار اشکذر به پیگیری های صورت گرفته در اداره مسکن و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک استان در جهت حل مشکل واگذاری زمین حوزه علمیه خواهران فاطمیه شهرستان اشاره و گفت: این موضوع قطعی شده و ظرف دو هفته آینده مشکل صدور سند واگذاری آن توسط اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انجام خواهد شد.

 

 

هادی هادی نسب ضمن اعلام آمادگی جهت ترغیب و تشویق خیرین شهرستان برای مشارکت در احداث ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران ، تاکید کرد: انتظاری می رود طرحی جامع، کامل و فراگیر در این زمینه در نظر گرفته شود تا با توجه به نزدیکی شهرستان به مرکز استان بتواند رویدادهای ملی و بین المللی حوزوی را میزبانی کند.