فرماندار اشکذر اعلام کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر; فرماندار اشکذر در معیت امام‌جمعه خضرآباد با حضور در روستاهای قوام‌آباد بخش خضرآباد ضمن برگزاری جلسه ملاقات عمومی مردمی، با دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش نشست صمیمی داشت.

 

امام‌جمعه خضرآباد در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌شده در سال‌های اخیر به‌ویژه انتقال گاز و آب به این بخش تصریح کرد: بهسازی و بازسازی مراکز درمانی خواسته دیگر مردمی است که انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به آن اهتمام گردد.

 

حجت‌الاسلام "حسین غالبی " به مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا در این منطقه نیز اشاره کرد و افزود: وجود انفجارهای کارشناسی نشده برخی از معادن، بعضاً سبب خشک شدن قنوات و آلودگی آب گردیده که می‌بایست باتدبیر این مشکلات مرتفع گردد.

 

بهسازی راه‌های خاکی و شوسه مبحث دیگری بود که امام‌جمعه خضرآباد به آن اشاره کرد و ادامه داد: در سال اخیر راه چند روستا به علت کمی تردد با مشکلاتی مواجه شده که انتظار می‌رود اداره راه و شهرسازی نسبت به رفع این نواقص اقدام کند.

 

وی در خصوص آب به‌عنوان نیاز مبرم و اولویت اول بخش نیز مطالبی را متذکر شد و خواستار تخصیص اعتبارات کافی برای اتمام آب‌رسانی به‌تمامی نقاط بخش طی سال آتی شد.

 

فرماندار اشکذر آشنایی و شناخت خوب مسئولین شهرستان نسبت به مسائل و مشکلات بخش خضرآباد را مطلوب عنوان کرد و تصریح نمود: در همین راستا و با حمایت مسئولین استانی و طی جلسات متعدد با دهیاران و اعضای شورای اسلامی اعتبارات درخور توجهی برای رفع مشکلات این بخش در نظر گرفته‌شده است.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " با اعلام اینکه از تمامی طرح‌های اشتغال‌زایی حمایت کامل می‌کنیم افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی در بخش خضرآباد برای تمامی افرادی که با ارائه طرح‌های مناسب ایجاد اشتغال نمایند همکاری لازم را برای اختصاص زمین و معرفی آن‌ها به بانک برای دریافت تسهیلات انجام خواهید داد.

 

وی بابیان اینکه جلوگیری از آلایندگی واحدهای تولیدی و الزام آن‌ها به نصب فیلتر از برنامه‌های دارای اولویت شهرستان است خاطرنشان کرد: مسئله آب به‌عنوان خط قرمز مسئولین در بخش خضرآباد است و در صورت کارشناسی اثبات خشکی آب قنوات به‌واسطه انفجار معادن بلافاصله نسبت به توقف فعالیت آن‌ها اقدام خواهد شد.

 

شاه‌حسینی در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی بخش خضرآباد نیز مطالبی را عنوان نمود و از شهروندان خواست تا با دقت نظر بیشتر مانع تخریب پوشش گیاهی و قطع درختان توسط برخی افراد سودجو شوند.