فرماندار اشکذر در مراسم افتتاح خانه هلال:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، مراسم افتتاح خانه هلال شهدای روستای صدرآباد بخش مرکزی شهرستان اشکذر صبح امروز با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

"هادی هادی‌نسب" در این مراسم با اشاره به نقش آموزش و توانمندسازی داوطلبان خانه‌های هلال در روستاها، بر تکمیل، تجهیز و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های خانه‌های هلال در راستای بهره‌مندی همه افراد جامعه تاکید کرد.

هادی‌نسب در ادامه سخنان خود تشکیل خانه‌های هلال در روستاها را ظرفیتی مناسب برای مدیریت بحران‌ها و مقابله و پیشگیری از حوادث دانست و افزود: تشکیل خانه‌های هلال در روستاها و آموزش‌های همگانی باعث می‌شود خود مردم حوادث و سوانح را تا رسیدن نیروهای امدادی و ارائه خدمات، مدیریت کنند.

فرماندار شهرستان اشکذر در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: وجود خانه‌های هلال در روستاهای شهرستان اشکذر با توجه به قرارگیری در کنار جاده ترانزیت اصلی می‌تواند علاوه بر توانمندسازی آحاد جامعه تحت عنوان هر خانواده یک امدادگر، در زمان رخداد حوادث در این منطقه به مدیریت بحران بپردازند.

گفتنی است چندی پیش اولین خانه هلال شهرستان اشکذر در بخش خضرآباد افتتاح شد و امروز خانه هلال شهدای روستای صدرآباد بخش مرکزی به عنوان دومین خانه هلال شهرستان اشکذر شروع بکار کرد.