فرماندار اشکذر:

خدمت بی‌منت و صادقانه مبنای کار خدمتگزاران مردم در شهرستان اشکذر است

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در سخنرانی خود در نماز جمعه خدمت بی منت و صادقانه به عنوان خط مشی شهیدان رجایی و باهنر را، مبنای کار خدمتگزاران مردم در شهرستان اشکذر دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، روح الله ردائی در سخنرانی در نمازجمعه اشکذر با اشاره به اتفاقات خوبی که در طول یک سال گذشته توسط دولت در استان یزد و شهرستان اشکذر رقم خورده است، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به یزد در آذرماه سال گذشته، مقادیر قابل توجهی پول و اعتبار به استان تزریق کرد که این اتفاق، بسیاری از پروژه های نیمه کاره و متوقف شده را فعال کرد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان اشکذر، علاوه بر پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری، پروژه های خوبی نیز به مناسبت هفته دولت و در سفر استاندار یزد به اشکذر مصوب شد، افزود: در طول هفته دولت، 26 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

فرماندار اشکذر، تکمیل و ساخت کامل پل چرخاب، روشنایی خیابان امام، آبرسانی به روستای قوام آباد و ... را از شاخص ترین پروژه های هفته دولت در اشکذر برشمرد و بیان کرد: استاندار یزد نیز در سفر خود به اشکذر، 30 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان حضرت زینب(س) اختصاص داد و امیدواریم تا پایان دهه فجر به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام محمدرضا طالبیان، امام جمعه اشکذر نیز در خطبه های این هفته نمازجمعه، جهاد تببین را خنثی کننده فشار دشمنان دانست و اظهار داشت امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال تحمیل فشار سنگین تبلیغاتی بر دولت و ملت فهیم ایران هستند و در تلاشند این فشار را تا آنجا که می توانند افزایش دهند اما آنچه که خنثی کننده فشار دشمنان علیه ماست، جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری است.